Aankomst in Odense - Reisverslag uit Odense, Denemarken van wesley paalvast - WaarBenJij.nu Aankomst in Odense - Reisverslag uit Odense, Denemarken van wesley paalvast - WaarBenJij.nu

Aankomst in Odense

Door: W.Paalvast

Blijf op de hoogte en volg wesley

19 Mei 2014 | Denemarken, Odense

Vanochtend om 8 uur stapte ik de auto in richting Denemarken. Zo dra ik op de snelweg reed had ik al snel te maken met file's. Na een kleine 3 uur rijden kwam ik in Duitsland aan. Ik dacht laat ik eens gaan tanken. Ik had rustig getankt en ging even naar de wc en vervolgde daarna mijn reis. Tijdens de reis had ik weinig problemen tot ik bij de grens van Denemarken aankwam. Ze dachten bij de grens laten we dat kleine jongetje uit Nederland is stop zetten en controleren op wapens of drugs. Na een poos zoeken in de auto vonden ze niks en vervolgde ik mijn reis naar Odense.

Toen ik aankwam bij het bedrijf werd ik vriendelijk verwelkomt en werd mijn slaap plaats aangewezen. ik verblijf in een huis naast het bedrijf met 5 meiden uit het altijd mooie Oekraïne. Ik versta geen wordt van wat ze allemaal zeggen maar volgens hun praat ik over twee weken Oekrains. Toen ik mijn spullen neerzetten kwam ik er alweer snel achter dat ik me telefoon oplader vergeten ben.

Ik vroeg net wat het dagelijkse leven hier is bij die mensen en dat ik werken eten beetje niks doen en slapen en weer opnieuw. Dus dat was het wel zo een beetje.

  • 19 Mei 2014 - 22:15

    Piet Hartog:

    Hoi Wesley,

    Goed om te horen dat je veilig bent gearriveerd. En dat Oekraïens schijnt gied te leren te zijn!

    Ik ga morgen verder met de erkenning van je bedrijf.

    Groeten en succes.




  • 20 Mei 2014 - 08:49

    Oekraïense Meid Zonder Spijt:

    Joh hey Piet, weet je wat jij eens moet doen?! Eens effe lekker een keertje op vakantie man!!

    Kiev schijnt super te zijn! Kom je mij en me vriendinnen tegen, allemaal zonder spijt.

  • 20 Mei 2014 - 09:39

    Denise:

    Hoi lief broertje!!!
    Lekker aan het werk vandaag?
    Is het daar ook zo lekker weer?
    Als je wilt kan ik ook je telefoonoplader ff opsturen hoor...
    En ik zou het lekker bij engels houden want aan dat Oekraiens heb je niks aan...
    Laat ff weten wat je voor werk heb moeten doen ja?
    En als je wilt... kan ik je ook wel mijn Ipod naar je opsturen...

    Van het weekend lekker op stap in Odense?

    Mis je me al :D

    I love youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    xxxxx van mij en roy en chase!!!!

  • 20 Mei 2014 - 19:14

    Mama:

    Hoi Wes, lekker geslapen vannacht. Zal best na die lange reis. Is was blij dat je goed aangekomen bent. Leuk zo je verslag. Dan blijven we lekker op de hoogte. Je hoeft niet alles te vertellen hoor hahaha......
    Als er iets is weet je me te vinden toch? Wel stil hier hoor... Maak er een leuke tijd van daar in Denemarken.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Odense

wesley

stage in denemarken

Actief sinds 18 Mei 2014
Verslag gelezen: 749
Totaal aantal bezoekers 1465

Voorgaande reizen:

18 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: